Monday, April 23, 2012

Demo Masak di Pesta Buku Kuala Lumpur 2012


Jumpa kakliza di Pesta Buku Antarabangsa 2012..

1. Hari Pertama

Tarikh : 27 April 2012
Hari : Jumaat
Masa : 2.00 - 4.00 petang
Tempat ; Booth POPULAR
Menu :  1. Ayam Masak Sambal Kicap
              2. Kerabu Daun Selum
              3. Nasi Goreng Tomyam


2. Hari Kedua

Tarikh : 28 April 2012
Hari : Sabtu
Masa : 12.00 - 2.00 petang
Tempat ; Booth POPULAR
Menu :  1. Nasi Lobak Merah
              2. Daging Goreng Lada Hitam
              3. Kerabu Epal Hijau


3. Hari Ketiga

Tarikh : 29 April 2012
Hari : Ahad
Masa : 2.00 - 4.00 petang
Tempat ; Booth POPULAR
Menu :  1. Sambal Bebola Ayam
              2. Spageti Bolognese
              3. Salad Buah-buahan

4. Hari Kelapan

Tarikh : 24 Mei 2012
Hari : Jumaat
Masa : 12.45 - 2.45 petang
Tempat ;Pentas Utama PWTC
Menu : 1. Ayam Gulai Darat [buku Lauk-Pauk]
             2. Goreng Belacan Kacang Botor [buku Sayur]
             3. Kerabu Ikan Bilis [buku Kerabu]

3 comments:

MATAHARI said...

inssyallah nk jumpa akak kt sna....

MATAHARI said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Resepi pn dalam buku 1 hari 1 resepi memeng menjadi. bahan yang digunakan sama seperti yang saya gunakan, cuma saya ada menambah bahan lain untuk menyedapkan lagi masakan saya.Sebuah buku telah saya beli untuk di hadiahkan kepada kawan yang akan berkahwin tidak lama lagi,sebuah lagi saya beli untuk rujukan anak dara saya yang x pandai masak tu....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers